Ao no Exorcist Wiki
Advertisement
Główny Artykuł
Galeria
Ten artykuł należy przetłumaczyć. Jeśli możesz - przetłumacz go!

Yuri Egin
Yuri An1
Imię Yuri Egin
Kanji ユリ・エギン
Charakterystyka
Rasa Człowiek
Płeć Kobieta
Oczy Niebieskie
Włosy Brązowe
Status Profesjonalny
Status Personalny
Krewni Rin Okumura (syn)
Yukio Okumura (syn)
Szatan (kochanek)
Status Egzorcysty
Pierwsze Wystąpienie
Manga Debiut Rozdział 14
Anime Debiut Odcinek 23
Głosy
Japoński Głos Megumi Hayashibara

Yuri Egin jest postacią występującą tylko w anime. Matka Rina i Yukio. Była Niższą Egzorcystką Drugiego Stopnia. Na szesnaście lat przed rozpoczęciem fabuły zaszła w ciążę, nosząc dzieci Szatana.

Wygląd i Osobowość[]

Yuri miała jasną cerę i niebieskie oczy, jak Rin, długie falowane włosy, a także kilka pieprzyków na twarzy, tak jak Yukio. Nosiła biały płaszcz, sukienkę i szalik. Osobowością przypominała trochę Rina. Przykładem może być bunt przeciwko woli ojca, chcącego żyć w lesie. Mimo że była Egzorcystką myślała o demonach (n.p.Goblinach i Snowmanach) jak o przyjaciołach. Wierzyła, że demony przybywają do Assiah popychane ciekawością. Była bardzo życzliwa. Nie bała się Szatana, a nawet potrafiła mu współczuć.

Historia[]

Kiedy wyruszyła na misję zbadania samozapłonu ludzi ona i inni egzorcyści, zostali zaatakowani przez błękitne płomienie Szatana. Cudem tylko Yuri nie została przez nie spalona. Nagle Szatan ukazał się przed nią w postaci wilka i zaczął jej się wyżalać. Opowiedział jej wtedy, że chciałby żyć w Assiah ale wszystko czego dotknie obraca się w popiół. Gdy Yuri o tym usłyszała, zaczęła współczuć Szatanowi i zrobiło jej się nawet żal władcy Gehenny.

Pozwoliła Szatanowi częściowo posiąść się tam, gdzie opowiadała mu o życiu i śmierci. To spowodowało, że została przez niego zapłodniona.

Kiedy Shirō Fujimoto strzelał do jej przyjaciół, Yuri użyła błękitnych płomieni, ujawniając Szatana. Kiedy wyznała Shirō, że nosi dzieci Szatana, została postawiona przed Watykanem i skazana na śmierć. Nim została spalona żywcem, Szatan uratował ją używając jej ojca jako swojego naczynia i kazał jej uciekać. Mephisto uwolnił Shirō z więzienia. Napotkali oni rannego Ernsta, który wydał rozkaz, by znaleźć i zamordować dzieci Szatana. Mężczyźni poszli do lasu, gdzie znaleźli Yuri wraz z dwójką jej nowonarodzonych dzieci, które nazwała Rin i Yukio. Zmarła niedługo po porodzie.

Shirō, używając Kurikary, miał zamiar zabić chłopców. Wszystko zmieniło się jednak, kiedy usłyszał śmiech Rina. Przypominając sobie co wcześniej powiedziała mu Yuki, Shirō postanowił wychować jej dzieci jak swoje własne, co bardzo rozbawiło Mephista. Wtedy Mephisto zapieczętował moce Rina w Kurikarze.

Advertisement